English Επικοινωνία  

Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας






ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης Γραφείου ΕΔΥ για την η-Αίτηση: 22602571

Το κέντρο λειτουργεί μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (8:00-15:00)

Για να προχωρήσετε με τη συμπλήρωση της αίτησης θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένος χρήστης στην Ηλεκτρονική Υπηρεσια CY Login.

Εγγραφή στην Ηλεκτρονική Υπηρεσια CY Login

Για Κύπριους πολίτες συνιστάτε η πιστοποίηση του λογαριασμού μέσω οποιουδήποτε από τους διαθέσιμους τρόπους που αναγράφονται στις οδηγίες εδώ. Για μή Κύπριους πολίτες ή για άτομα που δεν έχουν τη δυνατότητα ταυτοποίησης του λογαριασμού τους αξίζει να σημειωθεί ότι για υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στην ΕΔΥ δεν απαιτείται ταυτοποίηση.

Για οδηγίες εγγραφής στην Ηλεκτρονική Υπηρεσια CY Login, δείτε τις οδηγίες εδώ.

Για προβλήματα εγγραφής η σύνδεσης στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία CY Login παρακαλώ να αποστέλλετε email στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο cyloginsupport@dits.dmrid.gov.cy.

Για προβλήματα συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης παρακαλώ αποταθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης Γραφείου ΕΔΥ 22602571 .

Υποβολή Αίτησης

Παρακαλούμε, πριν υποβάλετε αίτηση, να μελετήσετε πρώτα προσεκτικά τη σχετική δημοσίευση για να βεβαιωθείτε ότι κατέχετε τα Απαιτούμενα Προσόντα.

Πρέπει να δώσετε όλες τις πληροφορίες που ζητούνται στα υποχρεωτικά πεδία της αίτησής σας, προκειμένου αυτή να γίνει αποδεκτή.

Η ορθή συμπλήρωση της αίτησης συνιστά αποκλειστική ευθύνη των υποψηφίων.

Σε μεταγενέστερο στάδιο πιθανόν να σας ζητηθούν αποδεικτικά στοιχεία αναφορικά με τα προσόντα ή/και την πείρα που έχετε δηλώσει στην αίτησή σας.
Η επικοινωνία με τους αιτητές όπου η υποβολή της αίτησης γίνεται ηλεκτρονικά, διεξάγεται πλέον μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας και υποστηρικτικά μέσω ταυτόχρονης αποστολής μηνύματος στο δηλωθέν κινητό τηλέφωνο και στη δηλωθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση. Επομένως, οι αιτητές οφείλουν να μεριμνήσουν
(α) όπως παρακολουθούν κατά τακτικά χρονικά διαστήματα τις αιτήσεις τους μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσία υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης, για τυχόν νέα μηνύματα
(β) να αφαιρούν τυχόν φραγμούς/ φίλτρα που θέτουν στο κινητό τους τηλέφωνο και στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο και
(γ) να παρακολουθούν τακτικά το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο (περιλαμβανομένων και των ανεπιθύμητων μηνυμάτων – “spam”/ “junk mails”), ώστε να αξιοποιούνται πλήρως τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η Επιτροπή.


Με την επιτυχή συμπλήρωση της αίτησής σας:

α) θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα στην οθόνη υποβολής,
β) θα σας αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου θα επιβεβαιώνεται η παραλαβή της αίτησής σας, και
γ) θα σας δοθεί αριθμός αναφοράς.



Αριθμός Κέντρου Τηλεφωνικής Υποστήριξης για την υποβολή Ηλεκτρονικής Αίτησης: 22602571 (Οι κλήσεις στον αριθμό αυτό, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, καταγράφονται).

Ενημέρωση για τις Αιτήσεις που έχετε υποβάλει

Η ενημέρωση για τις αιτήσεις που έχετε υποβάλει γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης. Τα στοιχεία της αίτησής σας θα τα δείτε στην ενότητα «Οι Αιτήσεις μου».

Για κάθε θέση θα πρέπει να υποβάλλεται ξεχωριστή αίτηση.

Από την ενότητα «Οι Αιτήσεις μου» μπορείτε (α) να ενημερώνεστε σε ποιο στάδιο της διαδικασίας βρίσκεται η αίτησή σας, (β) να υποβάλετε πιστοποιητικά σχετικά με την αίτησή σας, όταν και εάν αυτό σας ζητηθεί, και (γ) να λάβετε μηνύματα σχετικά με τη διεξαγωγή γραπτής ή προφορικής εξέτασης.

Στην ενότητα «Πρόχειρα Αποθηκευμένες Αιτήσεις» μπορείτε να βρείτε την αίτηση που τυχόν αποθηκεύσατε χωρίς να την υποβάλετε. Η αποθήκευση μιας αίτησης ως πρόχειρη σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ως υποβολή αίτησης. Η αίτηση αυτή, αν υποβληθεί μετά από την καθορισμένη προθεσμία, θα θεωρείται εκπρόθεσμη. Μόνο μια αίτηση μπορεί να υπάρχει αποθηκευμένη στα Πρόχειρα ανά πάσα στιγμή.


Back To Top